Menu
Your Cart

Συχνές ερωτήσεις

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Επιλέγω το μέγεθος στο είδος που θέλω να παραγγείλω και στην συνέχεια πατάω πάνω στην επιλογή "ΚΑΛΑΘΙ". Αν θέλω μπορώ να επιλέξω και άλλα είδη και να τα προσθέσω μα τον ίδιο τρόπο στο καλάθι μου.

Στην συνέχεια στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης υπάρχει το καλάθι όπου πηγαίνω με το ποντίκι και επιλέγω "Αγορά".

Μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου σαν Επισκέπτης ή να Δημιουργήσω λογαριασμό. Δημιουργώντας λογαριασμό με τον οποίο θα συνδέομαι κάθε φορά για να κάνω της αγορές μου, επωφελούμαι και από extra προνόμια χωρίς καμία άλλη υποχρέωση.

Αν επιλέξω την επιλογή "Αγορά ως επισκέπτης", απλά συμπληρώνω τα στοιχεία μου στα υποχρεωτικά πεδία με το αστεράκι "*", επιλέγω τον τρόπο Αποστολής και Πληρωμής και στην συνέχεια τσεκάρω την επιλογή ότι έχω διαβάσει τους όρους χρήσης και πατάω "Επιβεβαίωση". Τέλος βλέπω στην οθόνη το μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και μου έρχεται και το αντίστοιχο  email επιβεβαίωσης.


ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Οι τρόποι πληρωμής είναι : Αντικαταβολή, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.


ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

Το morehome.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το τηλέφωνο 2109311114.


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα που ανήκει η κάρτα σας.


ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος με την παραγγελία σας απευθύνεστε στο τηλέφωνο 2109311114 ή στο e-mail info@morehome.gr.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία και στο πεδίο <<Προσθήκη σχολίων για την παραγγελία>> γράφετε την ότι αφορά συμπλήρωμα στην προηγούμενη παραγγελία που κάνατε.


ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Αν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία σας επικοινωνήστε με το τηλέφωνο 2109311114.


ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

Με την ΕΛΤΑ COURIER.


ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;

Η παραγγελία σας φτάνει σε εσάς σε 2-4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα το σημείο που βρίσκεστε.


ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Επικοινωνήστε άμεσα με το 2109311114 ή μέσω e-mail στο info@morehome.gr.


ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Η courier θα σας αφήσει μια ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να κανονίσετε νέο ραντεβού για την παράδοση.


ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Όλες οι τιμές είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

Για να επιστρέψετε ένα είδος, θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση με το καρτελάκι του και την συσκευασία του. Στην συνέχεια επικοινωνείτε μαζί μας και σας ενημερώνουμε για την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος σας.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που επιστρέψετε κάποιο είδος και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων γίνεται άμεσα εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα και με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση στην περίπτωση που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί μηχανισμό cookies για την καλύτερη πλοήγηση σας. Συνεχίζοντας να την χρησιμοποιείτε, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Για περισσότερες πληροφορίες για τα cookies και την πολιτική απορρήτου πατήστε εδώ